dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 
Dokumentacja całość word Specyfikacja Decyzja zał nr 1 word zał nr 2 word zał nr 3 word zał nr 4 word

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o WARTOŚCI do 60.000 EURO
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 60.000 EURO prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm)

1. Pełna nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza Harenda 21 , 34-500 Zakopane tel.: 0-18/2068277 fax : 0-18/2068277; www.sp9zakopane
2. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony
3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej obejmującej:
. nadbudowę budynku szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem , Harenda 21 dachem dwuspadowym ( bez użytkowego poddasza)
. rozbudowę sali gimnastycznej o część magazynową
. rozbudowę strefy wejściowej o zadaszenie i podjazd dla osób niepełnosprawnych
. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na placu szkolnym oraz miejscach parkingowych przed szkołą
. wymianę eternitowej obudowy elewacji budynku szkoły i sali gimnastycznej

Wykonawca wraz z dokumentacją techniczną ma przedłożyć zamawiającemu kopię złożonego wniosku pozwolenia na budowę wraz z jednym egzemplarzem złożonego projektu

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):74.22.20.00-1 , 74.23.20.00-4

4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie www.sp9zakopane.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również otrzymać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem , Harenda 21 w godzinach :
Poniedziałek-piątek 8°° - 14°° lub za pośrednictwem poczty
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej nie będzie stosował aukcji elektronicznej
. 9 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Wymagany termin wykonania dokumentacji: 11 grudnia 2006r.
11. Wadium przetargowe - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
12. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena ryczałtowa brutto za całość dokumentacji - 100 %
13. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:
Małgorzata Stopka - Szkoła Podstawowa Nr 9, Harenda 21, tel/faks: 0.18/2068277
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Oferty należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie. Oferty należy składać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9, Harenda 21, 34-500 Zakopane Termin składania ofert upływa w dniu 3 listopada 2006 r. o godz.: 10.00

Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona pieczęcią wykonawcy lub dokładnym adresem do korespondencji oraz oznaczona hasłem:
" Przetarg nieograniczony - dokumentacja techniczna dla SzP nr 9 " Nie otwierać przed 3 listopada 2006 r. Godzina 10,30

16.Otwarcie ofert , w którym mogą uczestniczyć wykonawcy nastąpi w sali Szkoły Podstawowej Nr 9 , Harenda 21, 34-500 Zakopane
17.Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
18. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych oraz spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
19. Dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, które wykonawca ma załączyć do oferty.
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz,
3. wykonawca w celu potwierdzenia, że dysponuje wykwalifikowanym personelem do projektowania musi do oferty załączyć dokumenty stwierdzające uprawnienia tych osób oraz załączyć dla wskazanych osób kopię aktualnego zaświadczenia stwierdzającego przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego ( zgodnie z art.6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów -Dz.U.z 2001r. Nr 5,poz.42 z późn. zm),
4 wykaz wykonanych co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie projektów technicznych obiektów użyteczności publicznej ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) .

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
5. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 19 ust 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


Wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu 20 października o godzinie 16.10

Dyrektor Szkoły
Mgr Piotr Kyc

wersja do druku w word

Dokumentacja Specyfikacja Decyzja zał nr 1 zał nr 2 zał nr 3 zał nr 4


34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 1820 68277, fax. 1820 68277
©KYC
Aktualne wiadomoœci powiększ strona 1 strona 2 strona 3 strona 4 strona 5 strona 7 strona 8 strona 9 strona 9 strona 10 strona 11 strona 12 strona 13 strona 14 strona 16 strona 17