dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 
archiwum: 0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|
Dokumentacja całość word Specyfikacja Decyzja zał nr 1 zał nr 2 zał nr 3 zał nr 4

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości pon. 60.000 EURO prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn.zm.)

I. Zamawiający : Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza Harenda 21 , 34-500 Zakopane tel.: 0-18/2068277 fax : 0-18/2068277; www.sp9zakopane.pl Adres do korespondencji w tym do składania protestów Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Jana Kasprowicza Harenda 21 34-500 Zakopane fax : 0-18/2068277 Sekretariat Szkoły czynny jest : Poniedziałek - piątek 8°° do 14°°

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

III. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
. nadbudowę budynku szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem , Harenda 21 dachem dwuspadowym ( bez użytkowego poddasza)
. rozbudowę sali gimnastycznej o część magazynową
. rozbudowę strefy wejściowej o zadaszenie i podjazd dla osób niepełnosprawnych
. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na placu szkolnym oraz miejscach parkingowych przed szkołą
. wymianę eternitowej obudowy elewacji budynku szkoły i sali gimnastycznej.

Wykonawca wraz z dokumentacją techniczną ma przedłożyć zamawiającemu kopię złożonego wniosku pozwolenia na budowę wraz z jednym egzemplarzem złożonego projektu.
Dokumentacja techniczna powinna obejmować;
- projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski i przedmiar robót
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania robót 4 egz
- Dokumentację kosztorysową ( kosztorys Inwestorski 1 egz. i przedmiar robót 2 egz)

Całość dokumentacji ma być sporządzona i dostarczona zamawiającemu oprócz wersji "papierowej także w wersji elektronicznej.
Z uwagi na to, że dokumentacja będzie zamieszczona w Internecie zamawiający prosi o optymalizację wielkości plików graficznych.
Wymaga się aby przedmiotowa dokumentacja techniczna odpowiadała wymogom:
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Weszło w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia tzn. 1 października 2004 r.
miejsce publikacji: Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
miejsce publikacji: Dz. U. Nr 75, poz. 2075 z dnia 29 kwietnia 2005 r.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Weszło w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia, tzn. 23 czerwca 2004 r. miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 74.22.20.00-1 , 74.23.20.00-4

IV. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

VII. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej

VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

IX. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;

X. Wymagany termin wykonania zamówienia ( w tym przedłożenie kopii złożonego wniosku pozwolenia na budowę ) : do 11 grudnia 2006r.

XI. WADIUM PRZETARGOWE Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium XII. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

XIII. Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty:
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
3. wykonawca w celu potwierdzenia ,że dysponuje wykwalifikowanym personelem do projektowania musi do oferty załączyć dokumenty stwierdzające uprawnienia tych osób oraz załączyć dla wskazanych osób kopię aktualnego zaświadczenia stwierdzającego przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego ( zgodnie z art.6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów -Dz.U.z 2001r. Nr 5,poz.42 z późn. zm).
4 wykaz wykonanych co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie projektów technicznych obiektów użyteczności publicznej ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz).
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
5. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).
XIV a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

UWAGA!
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.
// Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. //

Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa.
Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona.
Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.


XV. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy -w przypadku warunku wymaganego doświadczenia( wykonanie co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie projektów technicznych budynków użyteczności publicznej) oraz warunku dysponowania wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane uprawnienia wykonawcy łącznie muszą udokumentować spełnienie tych warunków .
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
4) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają zgodnie z art. 23 ust.2 pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców.
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.

XVI. Wykluczenie wykonawców z udziału w postępowaniu:
1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.


XVII . Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje mają być przekazywane pisemnie, faksem.
2. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.


XVIII. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Wykonawca może pisemnie, faksem zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prośbę o wyjaśnienia należy przesłać na adres:
Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Jana Kasprowicza
Harenda 21
34-500 Zakopane
fax : 0-18/2068277

2. Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.
3. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnień wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamieszcza na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl

4. Zmiany w treści SIWZ
1) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść niniejszej SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał niniejszą SIWZ.
2) Modyfikacja treści niniejszej SIWZ nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, a także warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.
3) Modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
4) Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści niniejszej SIWZ.
5) O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazał niniejszą SIWZ.
6) Zamawiający informacje o modyfikacji siwz zamieści na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl

5. Zebranie Wykonawców
Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców


XIX. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:
Małgorzata Stopka - Szkoła Podstawowa Nr 9 , Harenda 21, tel/faks: 0.18/2068277

XX. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca jest związany ofertą licząc 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


XXI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość usług objętych zamówieniem.
2. Oferta ma być napisana w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty mają być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3. Oferta powinna być napisana ( zgodnie z wzorem oferty stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji) na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
4. Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę pod rygorem jej nieważności.
5. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się:
1) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych;
2) osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
3) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby,o których mowa powyżej, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony notarialnie musi być dołączone do oferty;
6.Oferta powinna zawierać datę jej sporządzenia.
7.Wszystkie strony mają być spięte /zszyte/ w sposób zabezpieczający przed dekompletacją oferty, a każda strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami.
8.Wszelkie poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz zaparafowane przez uprawnioną osobę.
9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


XXII. Termin i miejsce składania ofert.
1. Oferty należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie.
2. Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona pieczęcią wykonawcy lub dokładnym adresem do korespondencji i oznaczona hasłem:

" Przetarg nieograniczony - dokumentacja techniczna dla SzP nr 9" Nie otwierać przed 3 listopada 2006 r. godzina 10.30

3. W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia.
4. Oferty należy składać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 , Harenda 21, 34-500 Zakopane
5. Termin składania ofert upływa w dniu 3 listopada 2006 r. o godz.: 10°°
6. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez otwierania kopert wewnętrznych po upływie terminu przewidzianego na składanie protestu.
7. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty
1)Skuteczność zmian lub wycofania złożonej oferty.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.
2) Zmiana złożonej oferty.
Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
Odpowiednio opisane koperty(paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku "ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej "ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem "zmiana nr .....".
3) Wycofanie złożonej oferty.
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy.
Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę(paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE".


XXIII. Termin otwarcia ofert:
1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 3 listopada 2006 r. o godzinie 10.30 w sali nr 2 budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 , Harenda 21
2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
3. Do wiadomości obecnych zostanie podana:
- kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- imię i nazwisko lub firma (nazwa) i adres wykonawcy,
- cena ryczałtowa netto i brutto podana w ofercie za całość świadczonych usług
- termin wykonania zamówienia
- termin płatności faktury,
4. Informacje powyższe przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

XXIV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena oferty ma być podana w złotych polskich.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie czynności konieczne do prawidłowego wykonania usługi.
Cena ma być wyliczona jako cena ryczałtowa netto plus obowiązujący podatek VAT i wynikająca z zsumowania tych dwóch pozycji cena ryczałtowa brutto za całość wykonanej dokumentacji wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę . Cena podana przez wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała waloryzacji.
Cena ma obejmować wszystkie usługi objęte zamówieniem bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Rozliczenie wykonanych usług dokonywane będzie w złotych polskich.


XXV. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Cena ryczałtowa brutto za całość usług -100% ( im niższa cena ryczałtowa brutto za całość usług tym wyższa ilość punktów w skali 100 punktowej, pozostałe proporcjonalnie mniej)

Ocena ofert będzie dokonana wg następującej zasady:

C-Kryterium ceny
Cn - najniższa oferowana cena ryczałtowa brutto spośród zakwalifikowanych ofert
Cb - cena ryczałtowa brutto oferty badanej

        Cn
C= ------------- x 100
        Cb

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów w skali 100 punktowej
3. Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej
4. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego, Zamawiający zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Jeżeli dwie lub więcej ofert będzie zawierać taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz w oparciu o art.88 ustawy omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, tj.
1) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie omyłek rachunkowych oferta zostanie odrzucona.


XXVI. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zawarcie umowy z wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą nastąpi w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. Termin ten może ulec zmianie w przypadku złożenia przez któregoś z wykonawców protestu. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania protestacyjnego.

XXVII Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

XXVIII Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XXIX. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadkach gdy:
1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3. w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

XXX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:
1. Środkiem ochrony prawnej przysługującym wykonawcom w niniejszym postępowaniu jest protest.
2. Protest przysługuje wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.
3. Umotywowany protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu(okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Szczegółowe regulacje dotyczące protestu znajdują się w Dziale VI Środki ochrony prawnej ustawy Prawo zamówień publicznych.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami 1- 4 zatwierdzam : 20 października 2006 r


Dyrektor szkoły
Piotr Kyc


Załączniki:
Nr 1 - druk oferty
Nr 2 - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Nr 3 - wzór umowy
Nr 4-doświadczenie zawodowe wykonawcy


Wersja do druku w word...

archiwum: 0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|
34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 1820 68277, fax. 1820 68277
©KYC
Aktualne wiadomoœci powiększ strona 1 strona 2 strona 3 strona 4 strona 5 strona 7 strona 8 strona 9 strona 9 strona 10 strona 11 strona 12 strona 13 strona 14 strona 16 strona 17