SP9 271.01.2018
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: "Modernizacji pomieszczeń auli w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem"
opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja pomieszczeń auli w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem"
Zakres prac obejmuje:
- demontaż sufitów podwieszanych,
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
- demontaż istniejącej instalacji nagłośnieniowej,
- założenie instalacji elektrycznej,
- założenie instalacji nagłośnieniowej,
- zabudowa sufitu płytami dźwiękochłonnymi,
- montaż osprzętu elektrycznego - lamp, gniazdek, włączników,
- położenie nowych płytek ściennych i uzupełnieni podłogowych,
- prace malarskie,
- pomiary i badania instalacji elektrycznej i oświetleniowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych
nr 2 - przedmiar robot instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej
nr 3 - STWiOR
nr 4 - dobór lamp i wyliczenia fotometryczne
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 19.00.
Termin składania ofert: 13.07.2018 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2018 , o godzinie 11.15 , sala nr 2 w siedzibie zamawiającego
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500 Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00.
Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl .
Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową brutto - załącznik nr 5
- Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 6
- W przypadku zatrudniania przez Oferenta podwykonawców wypełniony - załącznik nr 7
- Wypełniony wzór umowy - załącznik nr 8
W/w dokumenty są dostępne na stronie: www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za wykonanie prac modernizacyjnych.
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl , oraz przekazana pocztą elektroniczną na wskazany przez oferentów adres e-mail.
Termin wykonania prac: do 20 sierpnia 2018 r
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są : wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela: dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.
Zamawiający ma obowiązek zapoznania się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 9
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 9/2018 z dnia 22.06.2018 r
Dyrektor Szkoły
mgr Piotr Kyc
Załacznik nr 1 - przedmiar robót budowlanych/PDF/
Załacznik nr 2 - przedmiar robót instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej/PDF/
załacznik nr 3 - STWiOR/PDF/
załacznik nr 4 - dobór lamp i wyliczenia fotometryczne/PDF/
załącznik nr 5 - oferta cenowa brutto/WORD/
załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy doświadczeniu i dysponowanou potencjałem technicznym oraz osobami i sytuacji ekonomicznej i finansowej/WORD/
załącznik nr 7 - w sytuacji zatrudniania podwykonawców/WORD/
załącznik nr 8 - wzór umowy/WORD/
załącznik nr 9 - klauzula informacyjna z art.13 RODO /PDF/
Ogłoszenie z załącznikami nr 5 do nr 9 /WORD/ |