dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
Zamówienie pn.: "Modernizacji pomieszczeń auli  w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem" - Regulamin udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro.
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 


Informacja o wynikach postępowania   |     16-04-2018  

Zakopane, 16.07.2018 r.

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem informuje,  że w postępowaniu, którego przedmiotem był:

"Modernizacja pomieszczeń auli  w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem"  złożono w terminie jedna ofertę :

Oferta nr 1

GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
Kościelna 59b 
34-424 Zaskale

 Netto:  68.295,44
 Brutto: 84.003,39

Dokonano wyboru  oferty nr 1

GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
Kościelna 59b 
34-424 Zaskale
 Netto:  68.295,44
 Brutto: 84.003,39

 
 dyrektor szkoły - mgr Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpił  zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 9/2018 z dnia 22.06.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU    |    04.07.2018 r.       

SP9 271.01.2018


OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: "Modernizacji pomieszczeń auli  w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem" 

opis zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest  "Modernizacja pomieszczeń auli  w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem" 
Zakres prac obejmuje:

  • demontaż sufitów podwieszanych,
  • demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
  • demontaż istniejącej instalacji nagłośnieniowej,
  • założenie instalacji elektrycznej,
  • założenie instalacji nagłośnieniowej,
  • zabudowa sufitu płytami dźwiękochłonnymi,
  • montaż osprzętu elektrycznego - lamp, gniazdek, włączników,
  • położenie nowych płytek ściennych i uzupełnieni podłogowych,
  • prace malarskie,
  • pomiary i badania instalacji elektrycznej i oświetleniowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  załącznikach:
 nr 1 - przedmiar robót budowlanych
nr 2 - przedmiar robot instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej
nr 3 -  STWiOR
nr 4  - dobór lamp i wyliczenia fotometryczne
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/ 
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 19.00.

Termin składania ofert: 13.07.2018 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce  otwarcia ofert: otwarcie ofert  nastąpi w dniu 13.07.2018 , o godzinie 11.15 , sala nr 2  w siedzibie zamawiającego   
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00. 
Forma składania ofert:  pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl .

Oferta powinna zawierać:

  • Ofertę cenową brutto - załącznik nr  5
  • Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej -  załącznik nr 6 
  • W przypadku zatrudniania przez Oferenta  podwykonawców wypełniony - załącznik nr 7
  • Wypełniony wzór umowy - załącznik nr  8

 W/w dokumenty są dostępne na stronie:  www.sp9zakopane.pl 
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:  cena brutto za wykonanie prac modernizacyjnych.   
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl , oraz przekazana pocztą elektroniczną  na wskazany  przez oferentów  adres e-mail.  

Termin wykonania prac: do 20 sierpnia 2018 r

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są : wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela:  dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.

Zamawiający ma obowiązek zapoznania się z klauzulą informacyjną  z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 9

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 9/2018 z dnia 22.06.2018 r

Dyrektor Szkoły

mgr Piotr Kyc

Załacznik nr 1 - przedmiar robót budowlanych/PDF/
Załacznik nr 2 - przedmiar robót instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej/PDF/
załacznik nr 3 - STWiOR/PDF/
załacznik nr 4 - dobór lamp i wyliczenia fotometryczne/PDF/
załącznik nr 5 - oferta cenowa brutto/WORD/
załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy doświadczeniu i dysponowanou potencjałem technicznym oraz osobami i sytuacji ekonomicznej i finansowej/WORD/
załącznik nr 7 - w sytuacji zatrudniania podwykonawców/WORD/
załącznik nr 8 - wzór umowy/WORD/
załącznik nr 9 - klauzula informacyjna z art.13 RODO /PDF/

Ogłoszenie z załącznikami nr 5 do nr 9 /WORD/





34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC